PDC helpt KPN met geheel vernieuwd kpn.com

26 november 2013

 

Kpn.com, de website van telecomaanbieder KPN, is vanochtend in nieuwe vormgeving en siteformule en met een vernieuwd contentmanagementsysteem (CMS) gepresenteerd. De nieuwe website biedt meer ruimte voor service aan de klanten van KPN en is zeer geschikt voor gebruik op tablet en smartphone.

Belangrijke bijdrage

Aan deze vernieuwing van kpn.com hebben medewerkers van PDC een belangrijke bijdrage geleverd. Zij maakten voor dit project deel uit van het contentteam. Dit team had tot taak om volgens de nieuwe contentformule en het nieuwe CMS, de informatie te beoordelen, herschrijven en waar relevant onder te brengen in de nieuwe sitestructuur.

Technische uitdagingen

De combinatie van een nieuwe formule en het werken met een geheel nieuw CMS bleek een grote uitdaging. De datum van livegang werd enkele malen verschoven als gevolg van veelal technische issues.

Relevante informatie

Met de nieuwe website kunnen de klanten van KPN nog gemakkelijker, sneller en nauwkeuriger de voor hen relevante informatie vinden. Op elk apparaat, voor iedere behoefte, op ieder moment.

Meer informatie

Lees meer over de samenwerking tussen PDC en KPN in de Case.