Nieuwe grootzakelijk omgeving voor KPN.com

9 december 2015

 

Sinds april 2015 levert PDC een grote bijdrage aan de nieuwe opzet van de omgeving voor grote bedrijven op kpn.com. Het eerste deel van deze nieuwe omgeving is eind november live gegaan met 85 vernieuwde pagina's. PDC'ers waren binnen dit project vooral betrokken bij het contentmanagement en het meedenken met de business en adviseren over het optimaal presenteren van de producten.

Visueel aantrekkelijk

Doel van de nieuwe grootzakelijke website is de zakelijke markt op een betere manier informeren over de oplossingen die KPN biedt. Dit gebeurt op een visueel aantrekkelijke manier, met sterke en duidelijke content. 'Mobile first' is hierbij een uitgangspunt: de site is op tablet en smartphone net zo goed te bezoeken als op desktop.

Relevant voor uw situatie

KPN wil meer doen dan alleen een overzicht geven van de oplossingen die KPN de grootzakelijke gebruiker kan leveren. Zo worden voor een groot aantal branches de actuele ontwikkelingen en uitdagingen geschetst. De gebruiker ziet direct hoe KPN hem helpt met oplossingen voor de uitdagingen die hij tegenkomt.

Beter geïnformeerd

Met tal van nieuwe functionaliteiten worden huidige en nieuwe klanten van KPN beter geïnformeerd en ten dienst gestaan. Zo kan de gebruiker gemakkelijker contact opnemenn met KPN. Downloads zijn visueel aantrekkelijker en duidelijker gemaakt door het gebruik van banners en vernieuwde visuals.

Wordt vervolgd

De komende weken worden iedere twee weken meer pagina's live gezet. Functionaliteiten worden verbeterd en de paginastructuur wordt uitgebreid en geoptimaliseerd.